讀經有幾難?

Sunday, February 04, 2007


其實對於我嚟講,一直以來讀經都只係「睇經文」,仲要係睇和合本/NIV,最多都係而家加埋新譯本囉。不過當我一路睇"How to read the Bible for all its worth"嘅時候,我先至真正明白,「經,並唔係咁樣睇嘅」。

因為文化嘅差異,時代嘅唔同,有好多好多聖經嘅背境其實都係我哋唔明白嘅。通常講到呢度,好多人(包括以前嘅我)都會話:「我知!以前女人要蒙頭而家唔駛吖嘛!」,之但係背後整個歷史係點呢?當我哋大模斯樣話「我知」嘅時候,講真,其實我哋真係唔係好知㗎咋。

呢本書幫助我哋更了解聖經所寫內容真正意義,聖經背境同你慢慢睇。

遲啲同你講多啲。

Labels:

posted by May Chan
12:07 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home